
Somos inteligencia, amor y energía. - Antnio Blay | Pentsamendua eta gogoeta
Donostia Kultura Podcast
[ES]
Somos inteligencia, amor y energía. Pero de niños aprendemos que para sobrevivir emocionalmente hay que dejar de serlo, y construimos un personaje que reacciona, controla y busca aprobación. La conciencia es el camino de vuelta: no para añadir más capas, sino para deshacer las que tapan lo que ya somos. Y eso, multiplicado por personas despiertas, cambia la sociedad.
2026/6/5 SAN JERONIMO (LIBURUTEGI NAGUSIA)
[EUS]
Inteligentzia, maitasuna eta energia gara. Baina umetatik ikasten dugu emozionalki bizirauteko utzi egin behar zaiola, eta erreakzionatzen, kontrolatzen eta onarpena bilatzen duen pertsonaia bat eraikitzen dugu. Kontzientzia da bueltako bidea: ez geruza gehiago gehitzeko, baizik eta jada garena estaltzen dutenak desegiteko. Eta horrek, esnatutako pertsonez biderkatuta, gizartea aldatzen du.